"Wielcy Sercem" - ogólnopolska akcja społeczna
„Wielcy Sercem” - ogólnopolska akcja społeczna
Orange Polska we współpracy z jednostkami publicznej służby krwi uruchomiło ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”, promującą honorowe krwiodawstwo.
Jednym z ambasadorów akcji został brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 – Piotr Żyła. Z ramienia Orange kampanię marketingową wspierają rozpoznawalne w całej Polsce postaci Serca i Rozumu.
Kampania rozpoczęła się 26 grudnia 2013 r. filmem promocyjnym „Honorowy zakład” otwierającym całe przedsięwzięcie. Między Piotrem Żyłą a Sercem – postacią ze spotów telewizyjnych Orange – doszło do zakładu. Serce zadeklarowało gotowość pobicia samego mistrza. Piotr Żyła zgodził się na konfrontację pod warunkiem wsparcia honorowego krwiodawstwa i zebrania 5000 l krwi. Wspomniany film można obejrzeć w internecie: www.wielcysercem.pl
Jednym z założeń akcji jest więc zebranie 5000 litrów krwi w całej Polsce. Jednak najważniejszym celem kampanii społecznej „Wielcy Sercem” jest promocja honorowego krwiodawstwa wśród młodych ludzi, którzy ukończyli 18 lat i mogą już oddawać krew.
Wszelkie informacje związane z akcją, wskazówki dotyczące przygotowania się do oddania krwi (kontent edukacyjny) czy informacje o kampanii reklamowej dostępne są na stronie internetowej: wielcysercem.pl
Akcja społeczna rozpoczęła się 26.12, a jej finał nastąpi na początku lutego. Za pomysł i realizację kampanii w Internecie odpowiada agencja Lemon Sky.
***
Wszelki informacje na temat krwiodawstwa są dostępne na stronach internetowych: www.twojakrew.pl, www.darkrwi.info.pl oraz na stronach internetowych Narodowego Centrum Krwi i Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
Zapraszamy do ogólnopolskiej zbiórki krwi pn. „Wielcy Sercem”.